10 apr. 2015

Efterlysning: gamla bloggvänner?


Jag har titta tillbaka på lite historia i bloggen och började fundera på alla gamla bloggvänner, var är ni? Flera bloggar fortfarande och till min förtjusning lika intressant som förr. Måste erkännas att jag har varit dålig på att hålla kontakten. Sorry! Karin, Hippihäxan för att nämna några. I´ll be back!


Men några som jag inte har hittat... var är ni och vad gör ni nuförtiden?

Ivan med sin cykel

Göran med sin blogg Höns och blommor och många hyss

Johan med bloggen ekotänk

Ekomuppen?

Eva med bloggen Att leva lagom?

Koola Viola med sina höns?

Bondbruden?

Det kommer nog fler efterlysningar men vi börjar här!



3 kommentarer:

  1. Just det ja, en del av de bloggarna läste jag också. Bloggar (och mina intressen) kommer och går genom åren!

    SvaraRadera
  2. Tänker att bloggandet kan gå i perioder. Ibland sammanträffar dessa och andra gånger inte. Men visst är det roligt med bloggvänskapen som blir med en del bloggare. Tycker det är riktigt trevligt.
    Gillar din inriktning på bloggen - mot hållbarhet. Det är viktigt! Fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej på dig du!
    Jag trodde nästan jag skulle vara med på listan... Har haft ett låångt uppehåll men du vet ju var jag är så ;-)
    Känner igen några och undrar också vad som sker. Bra initiativ.
    Kram M

    SvaraRadera