4 mars 2018

Nya inlägg på tomatbloggen



Jag vill ju bara påminna er om att jag inte skriver så mycket om tomatodling här eftersom jag har en helt egen blogg om tomater nuförtiden! Där är det faktiskt ganska bra aktivitet, de senaste inläggen är följande:


🌱 Att tänka på vid tomatsådd
Jag kommer skriva en hel serie om tomatodling för att inspirera och möjliggöra bästa resultatet. Ibland blir det ren nörderi och ibland blir lättast möjliga!

🌱 Månadens tomatvän: Lena Israelsson

Varje månad intervjuar jag en trädgårdsprofil eller matkreatör om hur hen odlar tomater, vilka som är favorittomater och bästa odlingstipsen. 

Det finns flera listor på vilka tomater som odlas i år, alltifrån körsbärstomater till bifftomater, färgteman och andra sorters tomater. 


Alla inlägg och många andra inlägg om tomater finner du på Bondjäntans tomater! 



1 kommentar: