14 dec. 2014

Ny layout på bloggen och undersökning om vad du vill att jag ska skriva om...


Här till höger finns en undersökning om vad du vill läsa om och vad jag borde skriva mer om. Jag skulle bli himla tacksam om jag fick en hint om vad du gillar att läsa om här på bloggen. Antingen klickar du i undersökningen eller så berättar du mer ingående i en kommentar. Vilket som uppskattas!

Ni kanske märker också att layouten är ändrad något. Alla "små-grejer" finns till höger i två spalter... funkar det eller ska jag byta tillbaka till gamla layouten? Ibland blir så trött på att det alltid ser likadant ut och vill göra en förändring... men jag vill ju även att det ska bli till det bättre!

Det är ganska många som är inne här då och då, visst har ni väl en åsikt om vad jag ska skriva och hur det ska se ut?! Vi hörs och ha en skön decembervecka allihopa! 

6 kommentarer:

  1. Tjingeling Jonna!

    Jag vill absolut läsa fler inlägg om konsumtion, den billiga maten och klimat och miljö.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag visste väl det Gunilla, det är ju hjärtefrågor! :-)

      Radera
  2. För mig är alla teman du radar upp intressanta, så bara skriv på du - jag läser allt. Gillar den nya layouten. Kram/Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra Annelie! Jag ska skriva lite nu under julledigheten! :-)
      Tack för respons på layouten... jag försöker vänja mig, vi får se om den blir kvar.
      Kram

      Radera
  3. En riktigt God Jul till dig och din familj!

    Gunilla och John

    SvaraRadera