12 jan. 2013

Fredagslycka!


 Jag hade turen med mig att vinna 1:a pris hos Tages utan en större ansträngning. Jag behövde inte fylla i ett korsord, inte springa 4000 meter, inte vara snyggast i stan, inte vara först med att bli klar med en matteuppgift i skolan, näe, jag bara talade om att jag ville vinna! ;-) Så generöst kan det vara i bloggvärlden! Tack Hanna för både fint kort och de fina fröpåsarna, ja å så fröna dårå!


Och apropå generöst... Det låg även ett kuvert med chilifrön i brevlådan! Och har man följt mig ett tag så vet man att chilifrön uppskattas verkligen här. Men hur glad blev inte jag när jag såg dessa ligga i kuvertet?! Tack Billan för dessa, de ska promt ner i jorden idag... när jag har gjort alla andra 100 måsten. Det är mycket som ska hinnas med idag!

På återseende!

3 kommentarer:

  1. Hej på dig
    Du verkar ha fått fullt i alla brevlådor;-)
    Stressas inte med mig för bövelen...
    Här sys det tunikor av vackra tyg från Ghana som jag hittat i Köpehamn... och imorgon far jag till Jämtland för hårdostkurs
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka! Härligt med bloggvärlden som förgyller vår snöiga vardag.
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera