10 mars 2010

B o k r e a !



Har ni sett va?! Jag hittade dessa två bokrean (on internet) och hoppas att de ska bli två nya favoriter här hemma. Letar ju efter en bok med ljus och lykta, Handbok för Köksträdgården av Lena Israelsson men som är väldigt svår att få tag i. Jag ska ringa förlgaget någon dag och höra...

Nu ska jag gotta mig dessa två, jag hoppas verkligen på Odla ekologiskt, att det finns lite matnyttigt i den. problemet kan vara att jag redan har en baskunskap och... äh... Nu ska jag kika i mina böcker och njuta av sol!

6 kommentarer:

  1. jag såg Lena Israelsson bok på bokrea, under hundring, tror det var i Akademibokhandeln.

    SvaraRadera
  2. Ja, Handbok för köksträdgården för 129 kr

    http://www.mypaper.se/show/abh/show.asp?pid=24597579535691

    SvaraRadera
  3. Grattis till ett bra köp - Pollans bok är verkligen intressant och jag måste läsa om den framöver. Precis som Hannele hittade jag Israels bok på Akademibokhandeln - en fantastiskt fin bok det med och det kliar svårt i planteringsfingrarna.

    SvaraRadera
  4. Shit va bra! Då får jag skicka maken på äventyr! Själv arbetar jag inte i närheten av en Akademibokhandel...

    SvaraRadera
  5. Åh, jag som bara hittade skönlitteratur på bokrean. Odla ekologiskt hade jag gärna ställt i min bokhylla!

    SvaraRadera
  6. Katarina: JA den var faktiskt helt ok, flera nyttiga tips i den. Sedan skickade jag maken på skattjakt... inte hade han någon lycka i jakten på Handbok för köksträdgården.

    Kanske någon från Göteborg kan hjälpa en stackars Bondjänta???

    SvaraRadera