3 mars 2010

I n k ö p t !



Gissa vad jag har gjort?! Jag har inhandlat något som för mig var ganska dyrt men ändå en bra investering. Nu jäklar, nu ska formen hittas - så fort det har töat lite. Är något rädd för halkan, är ju inte lite kaxig som maken som vågar trots snö och is.

Så det blir till att hitta viljan och orken. Styrkan och envisheten ska utmanas. Det blir en kombination av "lantbussen" och några mil på cykelbanan... Ja då väntar vi bara på krokus och snödroppar så kör vi!

Jag har köpt mig framtid och hälsa!

6 kommentarer:

  1. Sweet. Cykelpendling är "tha' shit", speciellt för att komma i form och för att känna sig otroligt härlig och bra inombords. Det blir så mycket tid för sig själv där man kan låta tankarna fritt flyta på utan att betvingas av något annat. Det finns liksom inte mycket annat att göra än att trampa, titta och reflektera. Visst, lite vaksam måste man vara.

    Grattis till investeringen!

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett bra köp! Jag börjar längta efter att ta ut min älskling ur boden... men jag är lite rädd för is och snö..

    SvaraRadera
  3. Marcus: Härligt med en cykelkompis ven om min cykel fortfarande står i vardagsrummet och skiner! Jag hoppas att jag snart kan ta ut den.

    Anki: Visst, lite läskigt med is och snö! Jag längtar efter våren så det värker!

    SvaraRadera
  4. Vilken lyx! Hoppas ni får härliga äventyr tillsammans :)

    SvaraRadera
  5. Underbart - grattis!
    Olja kedjan sparsamt bara.
    Ser fram emot reportage om lokala cykelförhållanden hos dig. Och kanske hur man fraktar levande djur på cykel??? ;-)

    SvaraRadera
  6. Ivan: ja men visst! Risken är ju att bloggen omförvandlas till en cykelblogg...?! Och frakta djur på cykeln... hm kan ju bli intressant :-)

    SvaraRadera