8 mars 2010

F ö l j a r e



Hittade denna applikation som många använder sig av. Många har sååå många följare... Nu blir jag som ett lite barn och tycker liksom att det är lite orättvist... Alltså mycket orättvist... Jag vill också ha många följare!

Så vad gör man då? Man mutar så klart! Många härliga stora mutor! Eller bara envist gnäll? Jag vill också ha måååånga följare! Jag vill, jag vill, jag viiiill! Kom igen!

Snälla snälla snälla....!




Ps. Kan någon berätta varför man har "följare"?! :-) ds.

3 kommentarer:

  1. "If it makes you happy...." :-D

    SvaraRadera
  2. Jag följer så gärna :-)
    Poängen är väl att man ska samla ihop de bloggar man följer så man ser vad som är nytt. Man ser dem när man loggat in på Blogger. Tanken är väl också att man hjälper varandra att synas på varandras bloggar. Jag menar, nu när mitt vackra foto ligger här i högerkanten, så kommer trafiken till min sida självklart att öka ;-)

    Annars tycker jag att det är enklare att ha koll på bra bloggar med Google reader, eller vilken bloggläsare man nu har valt.

    SvaraRadera
  3. Ivan; ja annars är det ju rättvist! :-)

    Karin: Ah... "jag kliar din rygg du kliar min..." Appro på det, jag röstar som en galning på dig! :-)

    SvaraRadera