12 dec. 2010

En vecka sen men hellre sen än aldrig!

Hade ju en plan att sätta en surdegsgrund förra söndagen, samtidigt som Martin startade sin kurs. Men plötsligt hann verkligheten ikapp och jag hann inte med något sådant spännande projekt. Kanske att ni har märkt att det har varit tyst på bloggen under veckan och jag har inte ens hunnit med att kika in här. Eller hos er...

Nu hoppas jag att det vänder! Idag har jag satt igång min surdegsgrund efter att jag har läst del 1 surdegsskolan. Ikväll ska försöka läsa ikapp hos er och surdegsskolan. Så ha det gott och på återseende!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med surdegen och hoppas ni kommer överens :-)

    SvaraRadera
  2. Samma här. Anmälde mig entusiastiskt till kursen, köpte ekologiskt rågmjöl o glömde bort alltihopa. Kanske kan man läsa ikapp som du gör....
    Eija

    SvaraRadera