13 apr. 2010

G o d i s


Tänk va, jag fick en hel korg med godis av min dotter i födelsedagspresent. Jag blev så glad för det är verkligen inte vilket godis som helst! Det är Renée Votaires grejer...

Chokladpumpakärnor doppade i mörk choklad och hallonremmar gjorda på aprikoser, hallon och banan. Dessutom var det en påse med bovetechrunch i den också som man kan göra kanongoda efterrätter på om man nu inte vill äta chrunchen till frukost.

Varorna brukar var i dyraste laget för mig... de har liksom passerat en smärtgräns för att jag ska tycka att det är ett vettigt köp. Därför köper jag sällan det där som är extra gott utan nöjer mig med de nyttigare alternativen som bovetechrunch. Men nu ska jag njuta, nu har jag fått en massa gott godis! Det var verkligen en uppskattad present.

3 kommentarer:

  1. smarrigt, fast jag har aldrig smakat men det lät gått.

    SvaraRadera
  2. Ja, hallonremmarna är bland det godaste godis jag har ätit! Nu ska jag ta tag i pumpakärnorna :-)

    SvaraRadera