23 maj 2010

D r ö m m a r

Det finns några affärer som kan göra mig helt galen och väcker ha-begäret till max. Zetas är ett sådant ställe. Jag skulle kunna gå där timmar och bara njuta av atmosfären.

De har så mycket att önska sig förutom hela växtsortimentet som är enormt. Ni förstår att medelhavsträdgården är temat i mina tankar när jag har vandrat i butiken. Dessa lyktor har jag tittat på flera gånger och suktat och drömt om.

Mycket vackra tillbehör som piffar upp den blekaste altan... jag får använda fantasin och gå ner i källaren och leta bland allt bråte och se om jag kan efterlikna dessa vackra ting. Kanske att jag använda gamla konservburkar eller glasflaskor?

Jag får verkligen tänka till... för om jag ska lägga pengar på stuff har jag ju inte råd att köpa Fikonplantan som jag vill ha.

1 kommentar: