12 mars 2011

Bondjäntan spanar på mässan




Kan det vara så att jag är präglad av min hemmamiljö eftersom jag ser höns och tuppar var jag än går?! På Kistamässan, Hem och trädgård såg jag på flera ställen tuppar, dock saknade jag hönsen :-).

Ja ja, är hemma och ganska trötter. Trötter men glader! Har träffat flera bloggvänner, jag vågade ju ut ur "garderoben" till slut. Har ju smugit runt lite anonymt på flera bloggar och idag har jag face-at min blyghet. ;-) Himla trevligt att träffas allihopa! (bilder i morgon)

På återseende!

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Gillar ditt urval, alltid svårt att rapportera från en mässa - det finns ju så mkt! Kanske gav det mersmak??? Tror nog att vi kan få till fler bloggträffar om vi vill.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Marie: Visst gav det mersmak på flera sätt! Ska snart beställa ägg och kläcka fram kycklingar... men jag köpte också några nya skålar i den serien som tuppen finns på. Dock utan tupp men med prickar och ränder.

    Ja, bloggträff var roligt. Ser fram emot Älvsjö då än fler ska komma!

    SvaraRadera