26 mars 2011

Solbad...

9 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ jag blir helt såld på dina bilder av hönsen.... Såg några lurviga saker på mässan idag och JAG VILL HA!!! ha en fin fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt... Mina stackare har ju husarest pga risken för newcastle...

    SvaraRadera
  3. Så härligt det ser ut. Jag skulle också så gärna ha lite höns, är det jobbigt? Jag skulle bara vilja ha så jag har ägg och höns till husbehov.

    Tyra i KÖKTRÄDGÅRDEN

    SvaraRadera
  4. Ser skönt ut.....
    Kolla gärna in mitt inlägg från igår. Kanske vill du hänga på??
    Kram/Marie

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild. Och härlig blogg, här tittar jag gärna in igen! Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  6. Vill bara säga hej!
    Kul det var att ses på bloggträffen!
    Jag kommer att kika in igen :)

    /Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bild på dina vackra hönor! Är det någon lantras? Vi drömmer om höns, men i nuläget är det omöjligt eftersom vi bor i en hyreslägenhet.

    SvaraRadera
  8. Gosigt, gosigt med hönan. Blir alltid lika sugen på att skaffa höns när jag är här hos dig!

    Himla, himla synd att vi missade varandra på mässan! Hade så gärna velat säga hej:)
    Kram här istället!

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Tänk att ett sandbad kan se så härligt ut! Men än dröjer det några månader innan man själv kan gå barfota i sanden.

    Tack vare bloggträffen har jag nu hittat hit. Blev så nyfiken när du pratade om hur ni strävar mot självhushållning och lever på landet med djur. Nu ska jag ta mig en titt hur ni har det!

    Ha en fin vecka!
    /Cecilia

    SvaraRadera