25 mars 2011

Jag väljer rätt!


God morgon! Har precis gjort alla morgonsysslor och njuter av både utsikt och frukost. Det är tyst i huset, det är endast jag 0ch djuren som håller på med vårt. Morgonmys innan jag åker till jobbet.

Idag väljer jag att åka till Nordiska Trädgårdsmässan i Älvsjö efter lunch. Avslutar det som är måsten på jobbet och lägger resten på hög. Det får vänta, jag ska iväg och mysa!

Ska se om jag hittar till bloggträffen klockan 2 vid AoT's monter A 07:10 ? Jag tar med mig Blomkronan som moraliskt stöd. Hon har ju dessutom redan kolla in mässan. :-) Vore roligt att träffa några fler som jag har vågat mig på att bekanta mig med. Och så vore det ju också roligt med nya ansikten även om det är "gamla" i bloggvärlden.

Jag ska helt ignorera att jag brukar tycka det är en aning klaustrofobiskt med mässor och alla människor som vill just se på samma sak som jag?! Hur är det möjligt att alla är där jag är? Näpp, jag ska gå i min bubbla och lossas som jag är där helt allena utan trängsel och stoj! ;-)

Hoppas vi ses!

2 kommentarer:

  1. Oj! värst vad tidigt du är uppe på morgonen, är det alla djuren som väcker dig?
    Det ska bli så kul att träffas igen =)
    Kramis ses snart // Mari

    SvaraRadera
  2. Hoppas det var värt besöket! Jag kommer troligen att hitta dit först på söndag, så då är det lika bra att ta sista timman och köpa plantor billigt... Hi hi..
    Ha en fin fredagskväll!

    SvaraRadera