28 dec. 2013

Bondjäntan spisar!


Efter lite påtryckningar och mitt egen frustation över att jag inte vet var jag har skrivit recepten så har jag nu påbörjat en receptbank där jag ska samla alla gamla och nya recept. Namnet blev Bondjäntan spisar... och så tänker jag kanske att det ska vara en fortsättning, typ som... medvetet, hållbart eller...

Bondjäntan spisar medvetet! 

Bondjäntan spisar hållbart och medvetet! 

Bondjäntan spisar med omtanke!

Bondjäntan spisar med eftertanke!


Vad säger du? Något som passar eller har du något annat namnförslag till receptbanken?

Anyway, här ska jag samla alla mina recept men även funderingar runt maten. Det är inte bara vanliga gamla recept utan det där lilla extra tänker jag. Det kommer ett tag att skriva alla gamla men det får ta tid... jag varvar mellan gamla och nya så blir det nog bra. Är det nåt du vill att jag skriver om så säg gärna till!

Till receptbanken hittar du högst uppe till höger med bilden och texten Bondjäntan spisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar