4 dec. 2011

Helgmys


Hujeda mig vilket blåsväder vi hade hemma hos oss igår! Inte ens mina kära hönor ville visa sig ute... höna pöna visade huvudet och talade gott om att det var skönare inne i hönshuset än ute när jag gick ut med the doggi. Måste erkänna att det var enda gången jag var ute igår, när jag gick på promenad med hunden.

Annars gick lördagen i mys. Jag surfade på frön! Ja jamensan, igår blev det fröfrossa! Normalt brukar mellandagarna efter jul vara tiden för fröfrossa men men, ibland är det svårt att hålla sig. Önskelistan blev låååång.

Idag blir det julmarknadsbesök. Inte egentligen favoritsysselsättning men eftersom svägerskan står på Zetas trädgårdshandel och lillebror min står på Skansen så får man väl offra sig :-) ! Jag ska försöka träna på att ta lite fina bilder... vi får väl se om jag lyckas.

Ha det gott alle samman!

Ps. tack för alla bra tankar i förra inlägget! ds

1 kommentar:

  1. Blev det några fina bilder? Vill gärna ha i så fall. ;)

    SvaraRadera