14 juli 2009

Kan det funka?




Mosimix ekologiskt myggmedel.
100% ekologisk insektsolja som håller fästingar och myggor borta.
Från EKO-hygien

Eftersom min kropp draaaar till sig en massa kryp... särskilt mygg och fästingar så kanske detta är nåt? Traditionella myggmedel ger tyvärr utslag och irritation på min hud så kanske att? Har ingen större lust att lägga pengar på hokuspokus produkter... så?

Nu har jag beställt detta myggmedel Mosimix, jag provar. Kan ju faktiskt fungera? Jag beställde även en massageolja för muskler i värk samt lite babyprodukter. Näe jag har inga småbarn däremot ska de bli en present till en liten kotten. Helt naturliga produkter för de minsta borde vara bra.

4 kommentarer:

  1. Måste höra sen hur det funkade...myggmedlet..
    Jag avskyr kladdiga grejer som lucktar och det ska smetas över allt, ja typ ansikte, hals och öron osv.....
    Var i skogen i går och hittade " pyttesmå" kantisar, så dom är inte på G här än riktigt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bondbruden: självklart kommer det en recension på myggmedlet. Är ju något skeptiskt... men om det fungerar då blir det stora vågen här hemma!

    SvaraRadera
  3. Jag har provat en massa olika myggmedel med varierat resultat.
    Vad jag tycker är svårast är att hålla fast myggorna medan man smörjer in dem.

    SvaraRadera
  4. Yes Göran! Kan inget annat än hålla med dig ;)

    SvaraRadera