17 juli 2009

Snabb leverans


Mitt paket med ekologiska hudvårdsprodukter från Eko-hygien har kommit. Och det var väl riktigt bra eftersom jag är ganska öm och stel i nacken och axlarna av trädgårdsarbete och träning. Så nu ska jag prova Organic Muscle Ease så får vi se om det ger någon effekt. Vore ju skönt med något "naturligt" och fräscht att kleta på.

Den luktar otroligt gott av rosmarin och lavendel. Det står att den ska lukta svartpeppar också men det känner jag inte. Näe nu måste jag rätta mig själv, inte står att det ska lukta dessa tre örter utan att de är "organic plant actives". Skillnad :-) Muscle Ease Therapy Oil ska vara en "kraftfull blandning som lindrar smärta och stelhet i muskler och leder."

Jag beställde även myggmedel och babygrejer som ska bli present. Myggmedlet ska jag ha själv, det är babygrejerna som blir present. I paketet låg även informationsblad och några prover på ansiktskrämer. De ska bli roligt att pröva nåt nytt på min känsliga hy (kanske inte dagen innan
en fest då....)!

Nu får vi se om jag blir mjukare och mer avslappnad i axlarna. Spänningen är olidlig ;.-)

1 kommentar:

  1. Jo visst blir man mer mjuk av Organic Muscle Ease, jag provade den igår på träningsvärken. Inte så allt värk försvann men ändå... Knutarna knöt den tyvärr inte upp ;-)

    SvaraRadera